Suami Malu Dan Ego, Akhirnya Isteri Memendam Rasa…

Mahu tidak mahu, sedar atau tidak, hubungan seks merupakan satu perkara yang amat mempengaruhi kehidupan kita. Pasangan Suami-Isteri yang benar-benar puas atau sempurna hubungan seksnya akan kelihatan tenang, ceria, awet muda serta terpancar kebahagian di wajahnya. Ia sentiasa bersemangat dalam kehidupan, mudah bergaul, sabar, kerja atau kerjayanya sempurna, mindanya sentiasa cergas (banyak idea) dan rumahtangganya aman bahagia. Yang mana semua ini adalah harapan dan impian semua orang, tidak kira siapa… ADAKAH ANDA BEGITU?

Ini adalah kerana selama ini memang ramai pasangan (sama ada sudah berumahtangga) yang sering gagal mencapai kepuasan dalam hubungan seks. Walaupun tidak pernah mengaku secara terbuka, tetapi percayalah, ramai yang mengalaminya.

Kalau lelaki, kerana peraasaan malu dan keegoannya yang meninggi, pasti tidak akan mengaku yang biasanya ia telah kecundang walaupun pelayaran baru bermula. Malah kadangkala ada yang langsung tidak mampu untuk bangun… sedihnya.

Dan perempuan pula, kerana sayang, juga malu, pasti tidak akan mengaku bahawa selama ini ia ketandusan (tidak pernah klimaks) walaupun dapat bersama pada setiap malam namun hakikatnya, hanya memendam rasa setiap kali berhubungan seks dengan suami.

Anda mungkin ada segala-galanya, wang, harta, pangkat, nama, rumahtangga bahagia... TETAPI… Adakan KEHIDUPAN MALAM anda benar-benar bahagia???

Tiada siapa yang tahu melainkan anda sahaja!!!

Anda Sebagai Seorang Suami Perlu Bertindak Kerana Tidak Ada Siapa Yang Sanggup Berkongsi Masalah Sebegini Dengan Orang Lain..

PEMBELIAN VIMAX

, ,

  1. #1 by www.pakcikli.com on 22 Jun 2012 - 8:28 pm

    Asalamualaikum

    Kenyang cukup sekali makan
    yang lain cuma minum minuman
    jika kenyang dalam kehausan
    meranalah jiwa sakitlah badan

    wasalam.

    • #2 by BestOneOfFour on 23 Jun 2012 - 5:06 am

      Waalaikumsalam. Lama sungguh rasanya tak dapat membaca tulisan seperti ini. Andai itu yang membelenggu diri, cepat-cepatlah cari penawarnya. Tak gitu Pakcikli? Terima kasih kerana tersinggah kesini.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: